شط

مجموعه دست نوشته های شخصی محمد نبهان

شط

مجموعه دست نوشته های شخصی محمد نبهان

شط

آنان که خدا را می جویند ، او را می ستایند و درحالی که او را می جویند ، می یابندش و در همان حال که او را می یابند ، می ستایندش !

" آگوستین قدیس - اعترافات "

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

انت فقط حبیبتی

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ب.ظ


حبیبتی


حبیبتى 
هل تذکرین نکهة اللیمون
و رمل البحر فى الشتاء تحت المطر
هل تذکرین العصفور المبلل 
وهو یأوى تحت ورق الشجر
هل تذکرین نقوش احلامنا على رمل البحر

رکضنا وترکنا کل شئ خلفنا
و رقصنا تحت المطر
هل تذکرین احلامنا فى السماء
والنجوم البراقة تنادى الملائکه بالفرح
ذهب النوم .. تعطل العمل .. وحضن الجنون العقل
 
و هل تذکرین من قاد قارب الحب فى امواج الحیاه
فأنا لا اتذکر إلا حبک وحنانک المرسوم فى قلبى
والیل الذى لمست فیه ضفائرک تحت ضوء القمر
وعشقنا وضحکنا ولعبنا فى احضانه

حبیبتی
فانا ولدت من یوم لقائک
و عشت من یوم فتحت عینی برسم الله علی وجهک
انام وانتی فی خیالی ..
واصحی و انتی على بالی
و الی این المفر و این الحل ؟
یا فراشه قلبی


هل تجوز الحیاه بلا هواء
أو یعیش البشر بلا تنفس
فوالله قد اصبحتی حیاتی
و اتنفس وأحیا بحبک

حبیبتی 
فانا ولدت منذ وجدتک .. 
و بدأت الحیاه بین حنایا قلبی و سطور اشعارى
فانا اعیش فقط من أجل رؤیاک .. 
من أجل أن ارقص معک تحت الامطار
وها أنا أعلن هنا .. 
أن یوم لقائک هو ملکا لتاریخ الاعیاد فى قلبى

حبیبتی 
انت فقط حبیبتی 
و هذا انا ، انا .... 
و هذه قصتی


" محمد نبهان "
15 اکتبر 2012

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۶
محمد نبهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.