شط

مجموعه دست نوشته های شخصی محمد نبهان

شط

مجموعه دست نوشته های شخصی محمد نبهان

شط

آنان که خدا را می جویند ، او را می ستایند و درحالی که او را می جویند ، می یابندش و در همان حال که او را می یابند ، می ستایندش !

" آگوستین قدیس - اعترافات "

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

آزادی های یواشکی

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۵۲ ب.ظ


آزادی های یواشکی

ازادی های یواشکی در واقع نوعی برایند تفریط حاصل از افراط موجود در جامعه است که با نوعی واکنش احساسی ، پاسخ ضربه های نا اگاهانه و جاهلانه را که هدف انان تخریب فضای اعتدال است را با ضرباتی مخرب تر جبران می کند. 

این همان چیزیست که غرب می خواهد تخریب فضای بازگشت به نقد تخریب فضای مبارزه های منسجم فکری به گوشه راندن نخب و زمین گیر کردن حیات اجتماعی سیاسی روشنفکران توسط دیکتاتورهای غرب ساخت ، و مهمتر از ان تحریک احساسات عوام. 
این تفکر منحط فکری که تو سفید را تحمیل کردی پس من رنگ سیاه را بر خلاف تو و میل تو و حتی خودم ، ترجیح خواهم داد نشانه کنه پست رفت فکری جوامع شرق است که از سوی غرب نشانه رفته 
امروزه به جای انکه مبارزات مدنی ، فکری و منطقی را در جامعه شاهد باشیم بیشتر شاهد منظر نخ نما شده تفکرات روشنفکری و مدرنیسم که در شرق با دید تابو شکنی شکل گرفته است هستیم ! 
باید مبارزات مدنی مبتنی بر اعتدال منطق و احترام باشد در غیر اینصورت عنصری افراطی ثقیل تری را در خود خواهیم پروراند که وبالمان را بعدها خواهد گرفت.


" محمد نبهان "

31 می 2014

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۲
محمد نبهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.