شط

مجموعه دست نوشته های شخصی محمد نبهان

شط

مجموعه دست نوشته های شخصی محمد نبهان

شط

آنان که خدا را می جویند ، او را می ستایند و درحالی که او را می جویند ، می یابندش و در همان حال که او را می یابند ، می ستایندش !

" آگوستین قدیس - اعترافات "

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

من

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ب.ظ

من

من درد را می فهمم .. 
من دوری را می فهمم ..
و به اندازه کوله بار خستگی ام ..
جرعه ای عشق می نوشم .. 
و تا سحر چشم بر هم نخواهم گذاشت 

سرود تنهایی هایم را بر عَلَمی حَک خواهم کرد ..
و بر دیوار تمام شب هایی که به نقش ماتم رنگ باخته ،
به تصدیق امید ، بر افراشته خواهم کرد .. 
و دیگر چیزی نخواهم گفت ..

و تو ای عشق ، دیگر چیزی مگو ..
به ریای واژگانت دل مبند ،
سکوت می کند !

سکوت را می فهمم ..
سکونت را می فهمم ..
دهانت ... بوی اش 
چشمانت ... رنگ اش
گوش هایت را هم ببندی ...
با قلبت چه می کنی ؟!

اکنون 
نبض قلبم یحیاست 
و من می دانم که امشب سر بریده ، خواهم شد 
و تو پس از من مصلوب همان راه !
همان سکوت !
همان فهم !


"
محمد نبهان - 6 آگوست 2013"



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۳
محمد نبهان

نظرات  (۲)

مطالبتون خیلی خوب بود بازم سر میزنم.
۲۴ آبان ۹۳ ، ۰۰:۰۲ محمد نبهان
ممنونم از حضورتون

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.